Dr Vladimir Draganić

Rođen 1965. godine. Diplomirao je na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu 1991. godine.
Od 1993. do 1996. godine bio je na specijalizaciji iz oftalmologije na Klinici za očne bolesti Vojnomedicinske akademije, gde je od 1997. godine stalno zaposlen kao specijalista oftalmolog.
Tečno govori engleski jezik. Stručno polje rada mu je operacija katarkte – fakoemulzifikacija, i licencirani je instruktor za operaciju katarakte sistemima Alcon i Bausch & Lomb. U vrhu je po broju urađenih operacija u Srbiji. Među operisanim kataraktama u velikom procentu su zastupljeni kompleksni slučajevi (katarakte nakon povreda – traumatske katarakte, katarkte udružene sa drugim očnim oboljenjima, urođene katarakte). Takođe je uradio veliki broj operacija rekonstrukcija prednjeg segmenta, nakon povreda ili prethodnih operacija sa komplikacijama.
Održao je veliki broj predavanja, kao i kurseva iz oblasti operacije katarakte, sa prikazom rešavanja najkomplikovanijih slučajeva. Uvek je pozivan ne samo kao predavač i instruktor, već i kao predsjedavajući u sesijama za katarktu na oftalmološkim kongresima. Bio je načelnik je odeljenja za prednji segment oka, a zatim odeljenja za funkcijsku dijagnostiku Klinike za očne bolesti Vojnomedicinske Akademije.

• 1992 – diplomirao na medicinskom fakultetu u Beogradu
  • 1997 – položio specijalistički ispit iz oftalmologije na VMA
  • od 1997 – zaposlen kao specijalista za očne bolesti- Klinika za očne bolesti VMA
  • od 2004 – sеniоr instruktоr zа fаkоеmulzifikаciјu sistemima Bausch&Lomb
  • od 2009 – instruktor za implantaciju multifikalnih, toričnih i premijum sočiva (Alcon)
  • od 2011 – načelnik I odeljenja Klinike za očne bolesti VMA
  • od 2017 do 2020- načelnik odeljenja za funkcijsku dijagnostiku Klinike za očne bolesti VMA

Uža oblast rada

• Hirurgija katarakte – dugogodišnje iskustvo u implantaciji intraokularnih sočiva ”premijum” grupe kao i multifokalnih, toričnih i asferičnih sočiva kao i u rešavanju eventualnih postoperativnih komplikacija.
  • Hirurgija kapaka
dr-Vladimir-Draganic